Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Skeely Starting Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2006 | Posts: 38 | |
|
Geplaatst: Wo 22 Feb 2006, 21:30 Onderwerp: Autotron Rosmalen de 9e editie van Full-Speed.... DATUM?? |
|
|
|
Vraagje: Klopt de datum van de full speed in Rosmalen wel in jullie agenda
Volgens die website is dit evenement niet op 23 april, maar in het eerste weekend van mei... (6-7 mei)
Of zit ik er naast?
http://www.full-speed.nl/
anyway, ik denk dat ik toch maar voor dit evenement ga ipv Automaxx Summer Edition. Rosmalen is voor mij een stuk dichterbij...  _________________
Limo-Twingo-Limo  |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 22 Feb 2006, 22:01 Onderwerp: |
|
|
|
De datum klopt ja... Bij ons staat die namelijk ook op 6-7 mei, 23 april hoort bij het Duitse Autosport Festival...
Staan datum en evenement bij jou niet correct achter elkaar afgebeeld? Mogelijk moet ik de tabel iets aanpassen... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Skeely Starting Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2006 | Posts: 38 | |
|
Geplaatst: Wo 22 Feb 2006, 22:33 Onderwerp: |
|
|
|
Of misschien heb ik niet goed gekeken. Ik heb je trouwens ook een e-mailtje gestuurd of ik een profiel kan krijgen...? _________________
Limo-Twingo-Limo  |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 22 Feb 2006, 22:57 Onderwerp: |
|
|
|
Heb even naar de tabellen gekeken, het zou kunnen dat de datum verkeerd stond als je een lage schermresolutie draait, of de site in een verkleind venster had geopend.
'k Heb het meteen maar even aangepast dat het nu altijd goed zichtbaar zal zijn!
Over dat profiel heb ik enkel een mailtje gekregen met het bouwjaar, voor de rest niets... Wil je de rest eens opnieuw versturen?
Moesten er verdere vragen over zijn kun je altijd via PB verder contact opnemen (gezien dit onderwerp hier niet thuis hoort), hier gaat een slotje op! _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|