Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| ThunderBunny Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Vr 3 Mrt 2006, 12:00 Onderwerp: |
|
|
|
als alles een beetje mee zit is nog niet zeker, heb ik nog een spectaculair iets achter de hand voor amse! veel kabaal vlammen en rook! max weet al een beetje wat het plan is hihihih
we hadden eigenlijk een briefje op de ijskast moetten leggen aub laten staan hebben we volgend jaar weer nodig! was wel relaxed toen die opgestart was anders even op marktplaats kijken voor een oud ding.
tent was weinig van over haal binnenkort wel weer een nieuwe.
zal dit jaar ook weer de PA instal mee nemen (dus nog meer herrie! )
de sky light! mag uiteraart ook niet ontbreken is tevens erg handing om bezopen je plekje terug te vinden (mist sommige hem niet uit zetten )
en de rest dat tzt wel is elke jaar goed gekomen
verheug me er nu al weer op.
en een plek reseveren kan wel maar dan moet je een oficieele club zijn en dat zijn wij niet en het kost knaken ook nog.
en dan nog het feit dat je niet met een kale stand kan gaan staan dus hebt vanalles nodig geluid,, licht beamer enzo om er iets moois van te maken.
kost weer eens klauwen vol met geld.
gewoon weer bij sys en dan wat apart gaan staan
heeft een voor deel je hebt meestal een goede plek
en als je dan als bunny het doet om 11 uur a half 12 daar bent ben je de eerste en kan je dus lekker het mooiste plekje uit zoekken  _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Vr 3 Mrt 2006, 14:13 Onderwerp: |
|
|
|
Mee eens
Donderdag ochtend lekker vroeg vertrekken en zorgen dat we voor 3 uur smiddags een plekkie hebben, alles al opstaat en we al kunnen beginnen te bieren
....... Maar momenteel kijk ik naar buiten en zie ik dat t nog sneeuwt .......
Dat de zomer snel moge komen  _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Vr 3 Mrt 2006, 15:10 Onderwerp: |
|
|
|
ThunderBunny schreef: |
en als je dan als bunny het doet om 11 uur a half 12 daar bent ben je de eerste en kan je dus lekker het mooiste plekje uit zoekken  |
We zagen vorig jaar dat die tactiek niet geweldig werkt als Emma een dag later komt en besluit z'n tent voor onze neus op te bouwen
Kunnen beter niet té vroeg gaan opbouwen denk ik en ff toezien wat de rest doet, de allereersten worden meestal achteraan gezet zodat 't naar voren toe volgebouwd kan worden... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| ThunderBunny Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 Juni 2005 | Posts: 815 | |
|
Geplaatst: Za 4 Mrt 2006, 17:18 Onderwerp: |
|
|
|
ligt er ook een beetje aan hoe ze het willen indelen en met vorig jaar heb zo'n vermoeden dat er wat opzet in het spel was bij emma. maar emma had ook maar een vrij klein terrein dus en ondanks dat was het toch gezellie tuurlijk had ik liever voor aan bij de weg gestaan,maar dat heeft ook nadelen lekker wat muziek op zetten is er dan niet meer bij in de avond dan kun je beter wat verder naar achter staan heb je daar niet zoveel last van. zoals gezegt we zien het wel hoe het dit jaar loopt meestal wel weer van daar is stroom dus uitpakken en opbouwen  _________________ Paradijs is Zon strand zee en een bacootje!
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|