Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:02 Onderwerp: gestolen Ultimate versterker / Rockford Fosgate subwoofer |
|
|
|
In de nacht van zondag op maandag (19-20 maart 2006) werd onze wagen zwaar beschadigd door inbraak en verdwenen een versterker van het merk Ultimate en een subwoofer van het merk Rockford Fosgate. De subwoofer heeft een diameter van zo’n 30 cm en is getekend met een onuitwisbaar serienummer. Dit type subwoofers maakt deel uit van een beperkte serie. Als jullie willen, dan kan ik foto's doorsturen.
De daders rijden in een gestroomlijnde, getunede zwarte BMW M3, nieuwe reeks (met haaienvinnetje op het dak), verlaagd, met zijschorten, onopvallende spoiler op de koffer, aluminium velgen, xenon-lampen (voormistlichten onderaan), waarschijnlijk getinte ruiten achteraan, Franse nummerplaat. De wagen had verder geen enkel kenmerk waardoor hij in het oog sprong. Kent u de eigenaar van de wagen? Of denkt u het gestolen materiaal ergens op te merken (op eBay, of een andere veilingsite, op een tuning-evenement, …), wilt u dit dan melden? Alvast bedankt! |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:15 Onderwerp: |
|
|
|
Da's mooi balen...
Heb je het kenteken van de daders niet kunnen noteren als je ze gezien hebt? _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:43 Onderwerp: |
|
|
|
Neen,
ze stonden in tegenrichting in de éénrichtingsstraat waar we wonen en een Franse nummerplaat is niet verplicht reflecterend vooraan. We hebben hen daarenboven nog vanuit ons raam op de eerste verdieping gezien... Idd balen, en hier is men rap de grens over, dus ik zoek nog een tuning forum voor Frankrijk, het liefst het noorden van Frankrijk om te beginnen Iemand suggesties? Bedankt! |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:47 Onderwerp: |
|
|
|
ow zwaar *** _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:49 Onderwerp: |
|
|
|
Ik neem aan dat de daders precies wisten wat ze zochten omdat je zegt dat t om een gelimiteerde serie gaat. Toevallig nooit foto's of info van jou en je auto op een internationale site gezet?
En aangezien het erop lijkt dat ze precies wisten wat ze zochten zou ik even informeren op franse audio forums (zoals Show Your Sounds hier in NL). Misschien dat daar iemand iets meer weet over deze diefstal.
Ik hoop het beste voor jullie! _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 15:58 Onderwerp: |
|
|
|
Nee, nooit iets gepubliceerd... Er zijn zelfs nooit foto's rondgegaan met de wagen met dit materiaal erin. Met de vorige sub en zo wel, maar dat was maar een niemendalletje daarbij vergeleken. Het is ook al drie jaar geleden dat er nog naar tuning-events geweest is met die wagen en toen zat die sub er ook al niet in. De radio (Sony) en het scherm hebben ze wel laten zitten. Gelukkig maar! |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Wo 22 Mrt 2006, 16:00 Onderwerp: |
|
|
|
Hmmm, ging dus duidelijk voor die RF sub en de versterker lijkt me zo. Tsja, kan ook even niet bedenken hoe en wat. Nogmaals suc6 met de zoektocht en als ik een keer iets hoor over gelimiteerde RF sub te koop, i'll let you know  _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Di 9 Mei 2006, 21:20 Onderwerp: |
|
|
|
Misschien was die M3 ook wel gejat.... Iemand die een nieuwe M3 kan betalen gaat geen RF subje jatten lijkt mij, die koopt zich de sub die die gewoon wil hebben wel. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
|
|