Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| ABC Promo Team Newbie

| Geregistreerd op: 14 April 2005 | Posts: 24 | Woonplaats: Belgium |
|
Geplaatst: Di 4 Jul 2006, 19:47 Onderwerp: [17/07/06] Release "The Fast and the Furious: Tokyo Dri |
|
|
|
We willen graag iets extra doen rond de release van de film “The Fast and the Furious: Tokyo Drift”.
We organiseren zowiezo een avant-première op zaterdag 15 juli, om 19u45 in Utopolis Mechelen (Spuibeekstraat 5, 2800 Mechelen) en Utopolis Turnhout (Graatakker 99, 2300 turnhout) Utopolis Lommel en Utopolis Aarschot
We zoeken een 10-tal wagens per complex. Betreft de wagens, hoe specialer deze zijn, hoe beter. Indien mogelijk, zo gelijkend mogelijk als wagens uit de film.
De eigenaars mogen uiteraard gratis naar de film zelf komen kijken.
Voor meer info mbt de film en de wagens, zie ook http://www.thefastandthefurious.com/.
Wil je er staan laat het ons weten via info@abc-events.be met een foto van je wagen mailen natuurlijk en wij regelen de rest
ABC Promo Team |
|
Naar boven |
|
 |
| Yordi Junior Member

| Geregistreerd op: 13 December 2005 | Posts: 184 | Woonplaats: zuid-limburg |
|
Geplaatst: Wo 5 Jul 2006, 10:49 Onderwerp: |
|
|
|
m'n wagen rijd niet rond in the fast and the furious. hij staat wel in het eerste deel op 'n brug op de achtergrond, maar verder zie je 'm niet in de films.. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Ma 17 Jul 2006, 7:34 Onderwerp: |
|
|
|
TfTf 3 tokyo s**t is echt wel ff n flinke kutfilm, sorry to say... ik ga er iig niet voor naar de bios... is me nog geen eens 7 euro waard, en ook mn anderhalf uur tijd om t te kijken niet. 1 was best dik in orde, 2 vond ik al redelijk slap, maar met 3 is het toppunt van goedkoop toch wel bereikt zeg.... bah _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
|
|