Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Ma 24 Jul 2006, 16:54 Onderwerp: Pre-ITW meeting |
|
|
|
Jesse en ik hadden laatst het idee om al te verzamelen vóór we het terrein van ITW betreden, wat overigens pas om 18.00 uur open gaat
Wij dachten aan het zwembad de Kikmolen (toch?) in maasmechelen, nog geen 5 minuten verwijderd van het ITW terrein! Effe lekker dobberen in het erg grote zwembad (2.50 euro toegang p.p.) voordat we gaan BBQen op ITW
Iemand zin hierin of geen belangstelling? Roept u maar! _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 24 Jul 2006, 17:41 Onderwerp: |
|
|
|
't Ziet er naar uit dat we vrijdag wel 'ns regen zouden kunnen krijgen... Zal daar dus ook beetje vanaf hangen!
Als 't weer goed is is dat op zich wel een goed idee maar bedenk me wel net dat we intussen wel met etenswaren in de auto zitten...  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

|
Geplaatst: Ma 24 Jul 2006, 18:05 Onderwerp: |
|
|
|
Verrek..... Ach zetten we zo lang toch alles bij jou thuis Gaat je ma leuk vinden  _________________ VW polo '91er 1.3i
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Ma 24 Jul 2006, 21:20 Onderwerp: |
|
|
|
Ach dat nieuwe tankstation bij de rotonde heeft ook wel iets
En genoeg parkeerplek (aan de linkerkant) en lekkere broodjes (gemaakt door mooie meiden) en genoeg plek om binnen te eten (overigens airco geregeld daar) _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

|
Geplaatst: Di 25 Jul 2006, 11:57 Onderwerp: |
|
|
|
Nou, ging mij meer om het zwemmen zeg maar, en dat is bij een tankstation toch wel een beetje lastig
Maar als zwembad ni doorgaat is dat natuurlijk ook een idee, staat genoteerd!  _________________ VW polo '91er 1.3i
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Di 25 Jul 2006, 12:53 Onderwerp: |
|
|
|
Waarom veel geld uitgeven bij 'n tankstation als 'n paar honderd meter verderop een grote supermarkt ligt?  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Kim Junior Member

| Geregistreerd op: 11 Mei 2006 | Posts: 161 | Woonplaats: Heerluh |
|
Geplaatst: Di 25 Jul 2006, 14:08 Onderwerp: |
|
|
|
ik kom sowieso pas op de zaterdag dus thanx, but no thanx  _________________ liever 10 sterren in mijn voorruit, dan 1 ster op mijn motorkap!!! |
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Di 25 Jul 2006, 15:11 Onderwerp: |
|
|
|
Wie had het over veel geld uitgeven?????
Maar hoe laat is het dan waar treffen (al dan niet met een Pre-ITW meet)?!?
Als de deuren daar pas om 1800 open gaan, wil ik er wel wat bij tijds zijn, niet dat we net als vorige keer midden in de file daar staan en de beste plekken bezet waren. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

|
Geplaatst: Di 25 Jul 2006, 16:05 Onderwerp: |
|
|
|
Nou veel betere plek dan vorig jaar konden we niet krijgen denk ik, we stonden er middenin en moesten zelfs nog wachten tot het verder naar achteren vol was voordat we er mochten staan
Maar ik dacht zelf aan 17.00 uur op dezelfde locatie als vorig jaar...
Om het even opnieuw toe te lichten:
- Neem de A76 (NL) / E314 (BE) snelweg die van Heerlen richting Antwerpen loopt...
- Net over de Belgische grens neem je de eerste afslag (33) Lanaken - Maasmechelen.
- Onderaan de afslag ga je rechtsaf richting Lanaken, en draai je meteen na de rotonde bij het tankstation het parkeerterrein op!
Voor mensen die later komen en direct naar ITW doorrijden:
- Neem de A76 (NL) / E314 (BE) snelweg die van Heerlen richting Antwerpen loopt...
- Net over de Belgische grens neem je de eerste afslag (33) Lanaken - Maasmechelen.
- Onderaan de afslag ga je rechtsaf richting Lanaken.
- Een stukje verderop zul je rechts een grote "Shoe Discount" zaak zien liggen. Ga hier rechtsaf. Als je het eerste kruispunt met verkeerslichten bereikt ben je al te ver!
- Blijf de weg alsmaar rechtdoor volgen, het dorp uit en bergop, tot je Circuit Duivelsberg aan de linkerkant ziet liggen.
Lukt het niet kun je me altijd bellen, dan pik ik de verloren zielen wel even op
Verder stel ik voor in het bestaande ITW topic verder te gaan voordat we langs mekaar heen afspreken...  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|