Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Wo 4 Okt 2006, 20:55 Onderwerp: how not to tune your car |
|
|
|
hier een typisch voorbeeld van een "getunende" auto die niet getuned is.
klik _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 4 Okt 2006, 21:10 Onderwerp: |
|
|
|
Pimpin' yo! GDM tyte yo!
Ziet ahr lekkahr uit alsof ut 300 kielomeejtahr per uujr kén... lekker patsuh met de eejn punt fieahr. Go sjonnie gogo wčh hebbuh neejgahntig peejkaa!  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Alert Advanced Member

| Geregistreerd op: 2 Oktober 2005 | Posts: 532 | Woonplaats: t Harde |
|
Geplaatst: Wo 4 Okt 2006, 22:54 Onderwerp: |
|
|
|
zoiets noemt men tog ricers? want op de lak en type auto na (ja ik weet dat er niet veel overblijft.. ) vind ik tog dat het nog wel redelijk is.. _________________ KEEP ON TUNING!!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

|
Geplaatst: Do 5 Okt 2006, 9:53 Onderwerp: |
|
|
|
Nada, dat is WURST! T zelfde als rice maar dan met duitse auto's
Nah, respect voor iedereen, t is totaal niet mijn stijl maar goed, op zicht kan ik wel waarderen dat iemand zn eigen ding heeft gedaan, met wat voor auto dan ook. Echter denk ik dat 9500 euro n beetje hoog gegrepen is voor zo'n autotje. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Freestyler Silver Member

| Geregistreerd op: 13 November 2004 | Posts: 1345 | Woonplaats: Heerlen |
|
Geplaatst: Do 5 Okt 2006, 11:15 Onderwerp: |
|
|
|
ben er al stiekem over aant denken om hem een mail te sturen
geef je 1000 euro voor de bak, maar dan moeten die smerige bumpers, motorkap, koplampen en skirts wel vervangen zijn voor de orginelen, en liefst die velgen ook.
Ziet er niet uit
P.S. tunen betekend je motor beter laten lopen, niet je wagen onnodig voorzien van allerlei s**t. _________________ Ride to be original, try to be unique. |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

|
Geplaatst: Do 5 Okt 2006, 11:51 Onderwerp: |
|
|
|
juistem. dit is styling, waarop ik persoonlijk niets tegen heb... maar omdat al die stylers en pimpers zichzelf tuners lopen te noemen wordt tuning ineens met tupperware en stickers en chrome velgen geassocieert... iets dat ik dus echt heel erg verschrikkelijk vind. Daarom ben ik ook altijd zo aan t zeiken als iemand roept TUNING event en t blijkt daarna gewoon n event te zijn voor tupperware mobielen die maar 1 ding aan de motor hebben vervangen, en dat is dan vaak t luchtfilter. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Richard_GTT Forum Admin

| Geregistreerd op: 15 Juli 2003 | Posts: 1399 | Woonplaats: Brabant, Nederland |
|
Geplaatst: Do 5 Okt 2006, 14:12 Onderwerp: |
|
|
|
Blijft een moeilijke discussie, waar Tunen van origine '(fijn)afstemmen' is, is het in ons wereldje inderdaad het 'opvoeren' ofwel krachtiger danwel sneller maken van je heilige koe. (Overmatig) spoileren, kuipen eronder, stickers en paint erop, is inderdaar styling, ook wel 'optisch tunen' genoemd, dus in dat opzicht ook weer een aparte tak van tunen .
(En nee het is niet de bedoeling een discussie op te laaien,de meningen blijven toch wel verdeelt over dit onderwerp !) |
|
Naar boven |
|
 |
| axman Junior Member

| Geregistreerd op: 18 Februari 2005 | Posts: 334 | |
|
Geplaatst: Do 5 Okt 2006, 14:55 Onderwerp: |
|
|
|
ik ben het ook helemaal met jullie eens, want het grappige van die opel, dat een compleet standaar andere auto hem eruit rijd en dan voel je je toch voor *** staan of niet soms? _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

|
Geplaatst: Do 5 Okt 2006, 15:26 Onderwerp: |
|
|
|
Dan kun je iig je auto door de knieën laten zakken voor de overwinner met die hippe hydraulics eronder  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Supra Oma Junior Member

| Geregistreerd op: 1 November 2004 | Posts: 323 | |
|
Geplaatst: Ma 9 Okt 2006, 17:19 Onderwerp: |
|
|
|
Voor mij zou het wat zijn al kan ik nooit met een opel aankomen ....als je zelf niet veel kunt is kant en klaar kopen een optie ...net als koken dus  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|