Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| katuut Newbie

| Geregistreerd op: 14 Oktober 2006 | Posts: 22 | Woonplaats: hoogeveen |
|
Geplaatst: Za 14 Okt 2006, 11:26 Onderwerp: wat valt er aan te passen aan een almera? |
|
|
|
hoi hoi
ik ben nieuw hier met een nieuwe (andere) auto
wat valt er zoal aan te passen aan een almera hatchback (1997)??
motorisch gezien niet al te veel het is namelijk een 2.0 diesel (gezien de 40.000 km per jaar wel makkelijk)
iemand ideeen?
wat ligt klaar:
6x kenwood KFC series
kenwood versterker hiervoor
2x 12'' hifonics warriors
versterker caliber 350 w rms op 2 ohm
HU is sony (ff sparen voor een andere ) |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 14 Okt 2006, 16:22 Onderwerp: |
|
|
|
Kunt er zoveel mee doen, net zoals met elke andere auto.
Interieur stylen, audio of multimedia installatie, leuke snufjes, verlichting, exterieur styling, en alles zoals je het zelf mooi vindt.
Beetje motortuning is nog wel mogelijk maar tot een bepaalde hoogte.
En welkom nog op Car Tuning Forum! _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Ma 16 Okt 2006, 12:01 Onderwerp: |
|
|
|
Almera? JAZEKER, SR20DE erin en dan kun je motor tunen  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| katuut Newbie

|
Geplaatst: Ma 16 Okt 2006, 13:47 Onderwerp: |
|
|
|
yeah en dan lekker 45000 km per jaar bljiven rijden yeah hahahahaha  _________________ blaffende woofers bijten niet |
|
Naar boven |
|
 |
| katuut Newbie

|
Geplaatst: Ma 16 Okt 2006, 13:49 Onderwerp: |
|
|
|
wat ik van plan ben:
natuurlijk de eerder genoemde muziek erin.dit wil ik uitbreiden met een dvdspeler aangezien ik graag een nieuwe radio wil kan dat mooi in 1 keer
vervolgens een paar 17 inchjes en 4 cm verlagen (niet TE omdat ie nogal gebruikt wordt zeg maar)
en een subtiele dakspoiler (ziet ie er net ff wat gelikter uit)
opzich ben ik vrij bekend met het tunen van autos maar misschien had/ heeft iemand nog goede ideeen  |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Ma 16 Okt 2006, 15:23 Onderwerp: |
|
|
|
Ik reed zo'n 1000 km per week met een Nissan Maxima QX 3.0i-24v V6, ook op benzine, dus niet aanstellen met je 40.000 km per jaar he, wie snel wil zijn moet benzine tanken
Nah, ff zonder gekheid. Er is zeker n mooie verlagingsset onder je wagen te passen, wat je steekmaat is weet ik niet, maar n setje leuke wielen zal altijd wel te vinden zijn. Voor de looks zou je de ramen nog licht kunnen tinten (doe t niet te donker, das niet mooi). Verder zou je n leuk sierstuk op je demper kunnen laten lassen en n bescheide, of minder bescheide bodykitje kunnen aanmeten, afhankelijk van wat je wil. Voor de Almera is genoeg te koop iig.
Persoonlijk zou ik met jou kilometers eerst verlagen, puur omdat ik t persoonlijk veel fijner in bochten vind liggen (mits goed gedaan), en dan me richten op fatsoenlijk geluid in de auto, en n m van binnen mooi maken, daar kijk je immers al die kilometers tegenaan, die buitenkant komt dan nog wel, maar die zie je bij t rijden toch niet. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
|
|