Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| axman Junior Member

| Geregistreerd op: 18 Februari 2005 | Posts: 334 | |
|
Geplaatst: Vr 15 Dec 2006, 20:37 Onderwerp: twijfel twijfel |
|
|
|
eej gasten!
zoals jullie mischien kunnen herrineren van ooit me voorsteltopic heb ik nog een talbot samba cabrio in de garage staan.
voor de mensen die denken
WAT VOOR 1
pic:
maar hier is mijn ding: binnenkort ga ik weer opstage alleen het word wat verder weg dan normaal geen probleem denk je dan je hebt een 500. maar helaas is die niet van betrouwbare bron dat ie het elke dag doet. zelfde geld voor ov die rijd daar niet.
dus ik ben stiekem van plan om me talbot te laten keuren verzekeren enzovoort alleen hier kotm het probleem: GELD.... het is niet duur het zou op jaarbasis 200 euro gaan kosten maar dan heb ik het alleen over verzekering en wegenbelasting. alleen nu is mijn vraag aan jullie lijkt jullie dit slim om te doen of zeggen julile spaar even verder en hoop dat de fiat het doet en dat ik dan later me talbot uit de schuur trek. tis en blijft toch wel een heel leuk autotje:)
ook om dat ie door pininfarina is ontworpen:D
hier nog wat specs
motor: 1.4
cilinders: 4
topsnelheid:165
Acceleratietijden (in sec.)
van 0-100 km/u:12.7
pk: 80 pk _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Za 16 Dec 2006, 0:28 Onderwerp: |
|
|
|
Welke auto gaat je het meest aan het hart? De 500 of die Talbot?
De auto die je nu noemt moet je m.i. laten staan en de ander mee rijden...
En dan gok ik dat je meer om je 500-je geeft, dus zou ik de Talbot gaan rijden... _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Za 16 Dec 2006, 9:30 Onderwerp: |
|
|
|
idem. 500'tje is te cool
maar zou dus ook wel met de talbot gaan rijden...
hij blijft betrouwbaarder en dat is tog wel een zekerheid die je kan gebruiken als je met de wagen moet gaan werken _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 16 Dec 2006, 16:51 Onderwerp: |
|
|
|
Als die Talbot betrouwbaar genoeg is zou ik 'm rijden, en intussen het 500je stilzetten in de garage. Kun je daar op je gemak aan sleutelen om 'm betrouwbaarder te maken of andere dingen aan te doen, en intussen staat ie geen geld te kosten... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| axman Junior Member

| Geregistreerd op: 18 Februari 2005 | Posts: 334 | |
|
Geplaatst: Zo 17 Dec 2006, 17:02 Onderwerp: |
|
|
|
ja ik heb wel het geluk dat de fiat me in principe niks kost en geen van beide gaat weg hoor.... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|