Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| F430 Newbie

| Geregistreerd op: 17 September 2006 | Posts: 15 | Woonplaats: Rotterdam |
|
Geplaatst: Za 29 Sep 2007, 14:54 Onderwerp: Tips om stickers te verwijderen? |
|
|
|
Ik ben bezig met een Rover 620sI op te knappen, had hij wel nodig. Maar hij heeft er stickers op zitten die zijn collega`s voor de gein op de auto geplakt hebben.
Hoe kan je dat het beste er af halen zonder de lak te beschadigen. _________________ Making almost perfect, Perfect
 |
|
Naar boven |
|
 |
| collie Advanced Member

| Geregistreerd op: 1 Juni 2005 | Posts: 547 | Woonplaats: Puth |
|
Geplaatst: Za 29 Sep 2007, 15:02 Onderwerp: |
|
|
|
Sticker verwijderaar, een fohn, nagellak remover.. dat werkt allemaal wel. _________________ Life's a game.... Play it!! |
|
Naar boven |
|
 |
| F430 Newbie

|
Geplaatst: Za 29 Sep 2007, 15:07 Onderwerp: |
|
|
|
Ik had al eerder nagellak remover gehoord maar was bang dat dat in beet op de lak.
Maar op zich heeft het geen haast, de rest is belangrijker. Maar ik lever het t liefst helemaal klaar af aan de eigenaar. _________________ Making almost perfect, Perfect
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 29 Sep 2007, 16:52 Onderwerp: |
|
|
|
Verwarmen met haardroger, dan wordt de vaak hardnekkige lijm zachter en kun je het makkelijker eraf trekken. Als 't eraf is de plakresten even goed verwijderen met stickerverwijderaar en dan even alles polijsten om kleurverschillen in de lak weg te werken. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Martial_law Starting Member

| Geregistreerd op: 13 Augustus 2007 | Posts: 83 | |
|
Geplaatst: Za 29 Sep 2007, 17:08 Onderwerp: |
|
|
|
met Tec7 cleaner kan je ook lijmresten verwijderen zonder de lak te beschadigen. nog geen problemen met gehad  _________________ ''It leaps through the corners like a cat, its feisty engine spinning and spitting until you snatch another gear or the rev limiter grabs it by the tail." |
|
Naar boven |
|
 |
| F430 Newbie

|
Geplaatst: Za 29 Sep 2007, 21:49 Onderwerp: |
|
|
|
Bedankt voor de tips ik zet tec7 cleaner op de lijst. _________________ Making almost perfect, Perfect
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|