Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Thijs1988 Newbie

| Geregistreerd op: 23 Januari 2008 | Posts: 11 | |
|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 14:23 Onderwerp: lichte, snelle wagen gezocht! ideen? |
|
|
|
beste kenners!
ik zoek al een tijdje een auto maar ik ben er nog steeds niet uit .
ik ben op zoek naar een auto die lekker vlot is, licht is en niet te veel centen kost.
zelf dacht ik aan de volgende modellen:
mazda 323 1.6 (heb je ook een 1.8 ervan?)
ford fiesta xr2i 1.6
peugeot 205 gti 1.9
peugeot 106 1.6
honda crx vtec
zulke wagentjes jullie hebben vast meer ideeen zodat ik ook daar naar kan zoeken
vul maar aan! alles welkom  _________________ let me know how my exhaust smells from behind sucka! |
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

| Geregistreerd op: 15 Augustus 2007 | Posts: 501 | |
|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 14:54 Onderwerp: |
|
|
|
als je wil jezelf even voorstellen in het wie is wie topic
dan weten we wie je ben en kunnen we makkelijker met je praten.
snelle lichte auto
peugeot 306 gti-6
ford fiesta xr2i 1.6 _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Thijs1988 Newbie

|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 14:58 Onderwerp: |
|
|
|
ik zal me daar wel even voorstellen dan
leuk allemaal, die gti's. maar ze kosten een behoorlijke duit in de verzekering, puur omdat het een 'gti' is. of heb ik dit verkeerd?
ik zal er eens naar zoeken, nog meer iedeen?
thanx! Thijs _________________ let me know how my exhaust smells from behind sucka! |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 16:09 Onderwerp: |
|
|
|
volgens mij ben je belg  _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 17:50 Onderwerp: |
|
|
|
valt opzich wel mee. gaat mere om het gewicht dan om de motor. ik betaal bijv voor myn auto 117 euro all risc per maand en heb een 206 1.6 8v stel ik zou een 206 gti 16v hebben dan betaal ik 124 euro all risc. _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 18:18 Onderwerp: |
|
|
|
daarom dat ik zeg jij bent belg volgens mij.
hier geld die regel niet van het gewicht. _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
| R5GTT Junior Member

| Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 18:31 Onderwerp: |
|
|
|
Alles met GTI of VTEC is hier in nederland anders ook behoorlijk prijzig in verzekering, zeker als je nog geen 26 bent (dan val je nog in de "risico" groep)
Ik rijd zelf op het moment in een VW Golf 1.8 CL, die heeft net een paar PK minder als de 8 klepper GTi, maar is ook behoorlijk rap, niet te zwaar en goedkoop om te rijden..
en als je dan toch je lijstje van kleine snelle wagens compleet wilt maken, denk dan ook eens aan de Renault 5 GT Turbo (lol), de lancia delta integrale, Polo G40, Golf G60 of GTi en ga zo maar door. _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 18:32 Onderwerp: |
|
|
|
R5GTT schreef: |
Alles met GTI of VTEC is hier in nederland anders ook behoorlijk prijzig in verzekering, zeker als je nog geen 26 bent (dan val je nog in de "risico" groep)
Ik rijd zelf op het moment in een VW Golf 1.8 CL, die heeft net een paar PK minder als de 8 klepper GTi, maar is ook behoorlijk rap, niet te zwaar en goedkoop om te rijden..
en als je dan toch je lijstje van kleine snelle wagens compleet wilt maken, denk dan ook eens aan de Renault 5 GT Turbo (lol), de lancia delta integrale, Polo G40, Golf G60 of GTi en ga zo maar door. |
nou golf is een behoorlijk zware auto. denk toch datti wel in de richting kom van mun 206 _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 19:29 Onderwerp: |
|
|
|
R5GTT schreef: |
Alles met GTI of VTEC is hier in nederland anders ook behoorlijk prijzig in verzekering, zeker als je nog geen 26 bent (dan val je nog in de "risico" groep). |
ik betaal anders 13 per maand aan verzekering
t zou 40 zijn als ik het op me eigen naam zet maarja
wat je ook kan doen is een ed9 crx kopen waar een vtec motorblok inzit, die zijn genoeg te koop en daar hoef je niet extra verzekering voor te betalen en ze zijn sneller dan de normale vtecs _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

|
Geplaatst: Wo 23 Jan 2008, 19:59 Onderwerp: |
|
|
|
mja als k alleen wa zou doen ist ook maar 60 euro _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Do 24 Jan 2008, 18:01 Onderwerp: |
|
|
|
Daihatsu Charade GTti  _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| R5GTT Junior Member

| Geregistreerd op: 7 Januari 2005 | Posts: 302 | Woonplaats: Eindhoven |
|
Geplaatst: Do 24 Jan 2008, 18:22 Onderwerp: |
|
|
|
Ik weet niet wat die 206 weegt, maar mijn golf zit op 960 kg... da's nog wel te doen, boven de 1000 kg wordt het ineens heel veel duurder..lol _________________
Mad max quote - Speed is a question of money... how fast do you want to go ? |
|
Naar boven |
|
 |
| Thijs1988 Newbie

|
Geplaatst: Do 24 Jan 2008, 19:24 Onderwerp: |
|
|
|
misschien dat ik dan toch ook maar voor een golf ga, er is veel voor te zeggen. er zijn genoeg parts op de sloop en vw is niet verkeerd kwa betrouwbaarheid.
en ja de renault 5 turbo is ook wel leuk zijn er niet zo veel van jammer genoeg.
een vriend van me heeft er toevallig één kunnen kopen, met veel reserveonderdelen zoals turbo en aandrijfas en ander setje velgen + banden. best jaloer op em, het ding komt net van de spuiter af
nog meer snelle lichte wagens? (behalve de charade dan ) _________________ let me know how my exhaust smells from behind sucka! |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
|
Naar boven |
|
 |
| Thijs1988 Newbie

|
Geplaatst: Vr 25 Jan 2008, 15:07 Onderwerp: |
|
|
|
haha tja dan is alles bijna wel mogelijk
die susuki swift, zijn die rap? wel licht inderdaad.
zijn er geen kleine (oude) auto's die een turbo hebben? zoiets als als die renault 5 turbo?
misschien is een auto met alleen een turbo ook wel goed, moet wel in mijn prijsklasse vallen
ideeen? _________________ let me know how my exhaust smells from behind sucka! |
|
Naar boven |
|
 |
|
|