Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Ma 4 Feb 2008, 13:10 Onderwerp: |
|
|
|
Oeps, nou ja, in dat geval gewoon lassen als je m nog hebt, RVS spruitstukken scheuren wel vaker, vooral in de turbowereld door het gewicht van de turbo die eraan hangt. Beugeltjes maken zodat ze ondersteund worden en niet het gewicht van uitlaat en / of turbo hoeven te dragen werkt vaak heel goed tegen scheuren  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| spurlie Advanced Member

| Geregistreerd op: 16 Januari 2005 | Posts: 888 | Woonplaats: Zuid-Limburg |
|
Geplaatst: Di 19 Feb 2008, 14:22 Onderwerp: |
|
|
|
Spruitstuk is al lang geleden teruggestuurd naar de verkoper
Ik heb het volledige bedrag terug gekregen excl de verzendkosten die ik zelf heb gemaakt.
Spruitstuk, chip en misschien nokkenas komen nu op een behoorlijk lager pitje. Ik heb de laatste tijd een grote kostenpost gehad namelijk.
Er was een ringetje tussen de distributie ingekomen (eigen über domme fout...) waardoor de distributie verschoten was, gevolg: alle 6 de uitlaatkleppen krom!!
Volledige koprevisie dus laten doen (kop vlakken, koppakkingset, nieuwe uitlaat kleppen, nieuwe inlaat klepgeleiders en nog wat kleine dingetjes) + meteen de radiateur vervangen omdat die een beetje lekte. In 1 klap 1500 euro minder in de beurs.... _________________ BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Di 19 Feb 2008, 17:36 Onderwerp: |
|
|
|
Das zuur... Zuigers niet beschadigd? Zo nee zou ik haast zeggen dat je nog mazzel hebt gehad...  _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| spurlie Advanced Member

| Geregistreerd op: 16 Januari 2005 | Posts: 888 | Woonplaats: Zuid-Limburg |
|
Geplaatst: Di 19 Feb 2008, 21:33 Onderwerp: |
|
|
|
Nee zuigers zijn niet beschadigd en de cilinderwanden zagen er nog ontzettend goed uit (hoonsporen waren nog duidelijk zichtbaar)! Ook weinig aanslag op de zuigers. Maar zuigers beschadigen niet zo snel, dan moet je riem al knappen bij hoge toeren ofzo. _________________ BMW E30 325i Mtech-II '89 - Alfa Romeo 147 1.9 JTD '02 - BMW E36 328i Tracktool '96
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|