Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Longbow Silver Member

| Geregistreerd op: 3 Juni 2004 | Posts: 1927 | Woonplaats: Voerendaal |
|
Geplaatst: Ma 4 Feb 2008, 16:40 Onderwerp: Peter vs Joran |
|
|
|
Wie heeft gister avond ook op SBS6 het programma van Peter R. de Vries gekeken over Joran van der Sloot en de zaak Natalee Holloway? Ik heb het begin even gemist, maar daarna tot het einde gekeken. Toch ongelofelijk hoe 'onze' Peter even iets voor elkaar krijgt in een half jaar wat 3 landen (Nederland, Amerika en Aruba) samen nog niet is gelukt.
Die Joran is wel zo'n ongelofelijke rat, en ik hoop dat Natalee's moeder gelijk krijgt met wat ze aan het einde zei: 'I thought that Joran's life was a living hell allready, but it just is about to begin...' Dat de rat moge rotten.  _________________ VW polo '91er 1.3i
Audio System SQ setup in progress |
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

| Geregistreerd op: 15 Augustus 2007 | Posts: 501 | |
|
Geplaatst: Ma 4 Feb 2008, 16:43 Onderwerp: |
|
|
|
idd was hele goeie show hoorde da ze meer dan 7 miljoen kijkers hadden .
tevens is jorans hyves ineeens afgesloten wat gister avond nog zichtbaar was voor iedereen is nu niet meer _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Peter Jansen Junior Member

| Geregistreerd op: 17 December 2006 | Posts: 248 | Woonplaats: Zevenaar |
|
Geplaatst: Ma 4 Feb 2008, 17:48 Onderwerp: |
|
|
|
Iemand is pas schuldig als de waarheid keihard op tafel licht. En niet als hij half stoned in de auto zit. Niet voor niks dat hij nog niet is gearresteerd.....
Heb hem ook niet horen zeggen: ja, IK heb haar vermoord....
Groet, Peter _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Murcielaygo Moderator

| Geregistreerd op: 18 Juli 2003 | Posts: 4497 | |
|
Geplaatst: Ma 4 Feb 2008, 22:43 Onderwerp: |
|
|
|
Ik wordt helemaal ziek van dat gezever.
Als ik "Joran" of "Peter R." zie staan lees ik meestal gauw verder.
Deze topic lees ik uit principe daarom ook niet echt. _________________ JAN | Murciélaygo++++++++
-----------------------------------------------------
I reject your reality and substitute my own! |
|
Naar boven |
|
 |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Di 5 Feb 2008, 12:06 Onderwerp: |
|
|
|
klik
neem de moeite het te lezen staat interresant spul in _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
 |
| 323girl Junior Member

| Geregistreerd op: 1 Juli 2005 | Posts: 305 | Woonplaats: maastricht |
|
Geplaatst: Za 9 Feb 2008, 18:01 Onderwerp: |
|
|
|
ach ik doe me verder geen moeite om erover na te denken. ik weet zeker dat die joran veel meer weet en veel meer gedaan heeft, maar wat er gebeurt is en of hij wel vermoord heeft of niet komen we vrees ik nooit achter.
Die leugens heeft ie goed gedaan! Er is een te groot dwaalspoor en door die leugens zal hij nooit op zijn woord te geloven zijn. Keiharde technische bewijzen zullen er ook niet komen denk ik.
Al met al zou het me niet verbazen als Joran er gewoon onschuldig uitkomt en hij een flinke cent verdiend door alle "psychische" schade die hij heeft "moeten lijden" door de hele media hype! _________________ My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!! |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Do 14 Feb 2008, 16:09 Onderwerp: |
|
|
|
Vertel 15 verschillende verhalen op 15 verschillende momenten, van bekentenissen tot ontkenningen, en maak elk verhaaltje anders, en vervolgens weet gewoon helemaal niemand het meer. Zij zelf zal het in elk geval toch niet meer komen vertellen hoe de vork in de steel zit, en mij om heel eerlijk te zijn, boeit het geen ene flikker. Vind het alleen lullig voor de nabestaande, maarja, ey, life aint fair. Denk je nu echt dat die mensen wakker liggen van al het onrecht dat mij in de loop van mijn leven is aangedaan? Dacht het niet... Ik kén die lui niet eens, en ik vraag me serieus af waarom iedereen die die mensen ook niet kennen het allemaal zo persoonlijk oppakken.
Mijn medeleven gaat naar ze uit, maar ook eerlijk gezegd helemaal niets meer dan dat. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| jer3 Advanced Member

| Geregistreerd op: 15 Augustus 2007 | Posts: 501 | |
|
Geplaatst: Do 14 Feb 2008, 20:53 Onderwerp: |
|
|
|
tis nu btw wel heel stil rondom deze media hype _________________ // Ground zero Truck Project\\ getting started.
 |
|
Naar boven |
|
 |
| antigram Gold Member

| Geregistreerd op: 29 November 2006 | Posts: 2337 | Woonplaats: breda |
|
Geplaatst: Do 14 Feb 2008, 20:54 Onderwerp: |
|
|
|
nee man zet tmf aan
een jamba reclame met joran ringtones  _________________
mike ed9 schreef: |
was ik maar rijk en niet zo bloedmooi |
|
|
Naar boven |
|
 |
| 323girl Junior Member

| Geregistreerd op: 1 Juli 2005 | Posts: 305 | Woonplaats: maastricht |
|
Geplaatst: Zo 17 Feb 2008, 10:43 Onderwerp: |
|
|
|
ja erg he, gaat gewoon te ver  _________________ My car: Mazda 323(BA) 1.3p glx, 1998, metallic darkblue. Under construction!!! |
|
Naar boven |
|
 |
|
|