Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Sebastian Starting Member

| Geregistreerd op: 24 December 2004 | Posts: 42 | |
|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 13:06 Onderwerp: Site |
|
|
|
Dat ik pas 15 ben en mag dan bijna nog niks van autos weten , maar ik ben wel grafisch designer en webcoder
Ik doe dit al een aantal jaartjes,= met veel plzier, nu zal je misschien denken, Een aantal jaartjes? man je bent pas 15. Maar toch heb ik bijv vorig jaar een site gedesignd voor UPtempo hiphop magazine ( die jammer genoeg net offline is ). Ik zat er aan te denken. Misschien zou ik een site kunnen maken voor auto tuning, en dan niet gewoon een site zoals de meesten online, maar echt een grote site, ben nieuws, artikelen, mogelijke intervfiews, foto etc.. gewoon 1 grote site waar alles te vinden is. Ik zou dan dit forum misschien kunnen linken aan de site, want ik heb geen zin een forum te gaan maken, terwijl ik hier zit, lijkt net alsof ik members wil jatten.
Maar lijkt dit jullie een leuk idee?
Het zal wel wat weken kosten om de site te ontwikkelen |
|
Naar boven |
|
 |
| veilsidesupra Advanced Member

| Geregistreerd op: 19 Oktober 2003 | Posts: 514 | Woonplaats: Woerden |
|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 13:55 Onderwerp: |
|
|
|
tja... nog een tuning site
dr zijn er al zoveel, maar nooit te weinig
veel succes drmee en hopen dat het wat moois wordt _________________ It's not how you stand next to your car, it's how you race your car. Ya'll better learn that!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

| Geregistreerd op: 1 Februari 2004 | Posts: 2519 | |
|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 15:10 Onderwerp: |
|
|
|
Sla de armen ineen met de Admin's en ga eens kijken of je ze niet kunt helpen met de site www.cartuningforum.com te voorzien van een content-management systeem, zodat members ZELF hun profiel aan kunnen passen... Verder mag ie naar mijn mening ook nog idd met wat nieuws en artikelen worden uitgebreid, maar wie gaat dit bij houden?
GreetZ,
Max _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| williamrtd Advanced Member

| Geregistreerd op: 4 Januari 2004 | Posts: 541 | Woonplaats: rotterdam |
|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 15:34 Onderwerp: |
|
|
|
tis idd een erg leuk idee..... _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 15:42 Onderwerp: |
|
|
|
Max ik zou gewoon de site zo kunnen maken dat ie bij jullie forum hoord, dat jullie admin enz hebben.
Zon admin systeempje en member systeem enz is prima te doen, ik kan zelfs zo de site maken
dat je met 1 account kan comments kan posten op articles/reviews/news enz, zelf je account kan beheren wat je al zei, en met dat zelfde account op het forum kan posten.
iemand nog ideen of suggesties? |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 16:29 Onderwerp: |
|
|
|
Neem maar ns contact op met Jesse, klinkt allemaal erg goed Ik zou m er graag mee helpen maar heb de tijd er niet voor. _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 19:29 Onderwerp: |
|
|
|
Klinkt allemaal goed!
Membersysteem waarbij members zelf account kunnen aanmaken en beheren wordt momenteel al aan gewerkt en komt hopelijk binnenkort online.
Maar als je een grootse site wil opzetten en met ons samenwerken is mij dat prima hoor! Alleen maar leuk
Als je MSN hebt stuur dan eens via PM je adres, kunnen we het er eens over hebben!
@ Maximus wat had je van nieuws/artikelen graag erbij of uitgebreider gezien? _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Maximus Gold Member

|
Geplaatst: Do 30 Dec 2004, 1:09 Onderwerp: |
|
|
|
Artikelen over tuning, nieuws over nieuwe parts voor je wagen enzo...  _________________
|
|
Naar boven |
|
 |
| Supra Oma Junior Member

| Geregistreerd op: 1 November 2004 | Posts: 323 | |
|
Geplaatst: Do 30 Dec 2004, 1:18 Onderwerp: |
|
|
|
dus vandaar al die vragen wel even je netjes voorstelen bij wie is wie hoor |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 30 Dec 2004, 1:25 Onderwerp: |
|
|
|
Op zich goed idee...
Zal eens zien of ik er wat mee kan doen! _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 30 Dec 2004, 13:04 Onderwerp: |
|
|
|
Daarom stelde ik niet die vragen hoor kwam paar dagen later in me op om misschien te helpen met een site  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|