Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| MartinQ Starting Member

| Geregistreerd op: 1 December 2009 | Posts: 33 | Woonplaats: Rotterdam |
|
Geplaatst: Wo 27 Jan 2010, 20:03 Onderwerp: Turbo of supercharger in Corsa B gsi of toch Saxo vts |
|
|
|
Zat er een beetje over na te denken, want wil toch op een dag een autotje leuk opvoeren.
Zo'n garret turbo, is dat mogelijk in een corsa b gsi uit 96? Zo ja, waar kan je er eentje kopen en/of in laten bouwen(in Nederland of course). Hoeveel kost het ongeveer om in te laten bouwe?
Me 2e vraagje: Is een supercharger ook mogelijk? Is dit duurder? Is het ook leuker? Want ik had begrepen dat een supercharger zorgt voor meer power over het hele toerenbereik.
Maar waar ik ook aan liep te denken, is een Saxo vts 1.6 16v. Ik weet dat bij een Corsa zo'n c20xe blok er inkan, maar zijn er voor de saxo vts ook 2.0 16v blokken die erin kunne, want ik kan er eigenlijk haast niks over vinden op internet.
Hope u can guys can help:) |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 27 Jan 2010, 21:33 Onderwerp: |
|
|
|
met een hoop geld is een hoop mogelijk waarscheinlijk moet je aan een custom ecu en die moet geprogameerd worden en dat betekend dus je hele blok afstellen en lang niet ieder blok vind het leuk om "geblazen" te worden  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| Holblood Junior Member

| Geregistreerd op: 27 Augustus 2008 | Posts: 147 | |
|
Geplaatst: Vr 5 Feb 2010, 21:37 Onderwerp: |
|
|
|
alles is mogelijk met het juiste bedrag
wat heb je te besteden? 2000? 5000? 10000? _________________
www.Fanatic-Tuners.com |
|
Naar boven |
|
 |
| MartinQ Starting Member

| Geregistreerd op: 1 December 2009 | Posts: 33 | Woonplaats: Rotterdam |
|
Geplaatst: Ma 8 Feb 2010, 15:25 Onderwerp: |
|
|
|
Mhua ben er nog nie zeker van, ben nu ook met me motorrijbewijs begonnen, maar mss 2000 i guess? |
|
Naar boven |
|
 |
| Holblood Junior Member

| Geregistreerd op: 27 Augustus 2008 | Posts: 147 | |
|
Geplaatst: Ma 8 Feb 2010, 18:40 Onderwerp: |
|
|
|
dan kan je het beter laten
als je nou 4500 tot 5000 te besteden had dan kan je wel denken aan een dergelijk project  _________________
www.Fanatic-Tuners.com |
|
Naar boven |
|
 |
|
|