Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
|
Naar boven |
|
 |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 17:51 Onderwerp: |
|
|
|
Wel leuk die klapsleutels, maar idd hoe krijg je dat simpel voor elkaar, ik denk ook dat je dan idd naar de sleutelboer moet.
Bij de meeste centrale deurvergrendelingen zit dat weggewerkt in het middenconsole of onder het handschoenenkastje.
Je alarm moet dan geschakeld staan als je deur op slot gaat _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 18:27 Onderwerp: |
|
|
|
Samco setje halen.. op afstand starten..  _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 19:18 Onderwerp: |
|
|
|
ja dat vind ik nou net weer niet nodig als me deur en alarm maar op afstand kan en met dat setje kan het dus al voor 100 euro ben je waarschijnlijk wel een week bezig met inbouwen mij kennende:D _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 19:20 Onderwerp: |
|
|
|
CV inbouwen is zeker mogelijk, let erop dat je CV een aanstuurdraad heeft voor optionele afstandbediening. Die sluit je vervolgens op de CV aansluiting van het alarm aan. De afstandbediening van het alarm zal dan buiten het alarm aan en uit zetten ook je deuren openen/sluiten.
Die laatste kit is overigens GEEN alarm, maar gewoon een CV met afstandbediening erbij. Er bestaan wel sets bij sommige winkels waar ze alarm + CV samen leveren.
Hoe dat met die klapsleutels zit heb ik geen idee van. Mail de winkel eens met die vraag?
Chaoth ik zou op dit moment even oppassen met Camco. Hoor al van meerdere mensen dat ze moeilijk bereikbaar zijn, en ook mijn eigen ervaring is dat je niet echt op support moet rekenen. Ze mailen alleen als je iets wil kopen, en heb je een probleem zijn ze compleet onbereikbaar.
Als je niks geeft om support en niet te hoge verwachtingen qua kwaliteit hebt kun je 't doen, maar haal 't best bij een winkel zodat het contact met Camco jouw probleem niet is. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 20:33 Onderwerp: |
|
|
|
Jesse schreef: |
\
Chaoth ik zou op dit moment even oppassen met Camco. Hoor al van meerdere mensen dat ze moeilijk bereikbaar zijn, en ook mijn eigen ervaring is dat je niet echt op support moet rekenen. Ze mailen alleen als je iets wil kopen, en heb je een probleem zijn ze compleet onbereikbaar.
Als je niks geeft om support en niet te hoge verwachtingen qua kwaliteit hebt kun je 't doen, maar haal 't best bij een winkel zodat het contact met Camco jouw probleem niet is. |
Dat wist ik dus niet. Goed dat je het even aangeeft  _________________ Car currently owned:
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 20:53 Onderwerp: |
|
|
|
camco heeft bij mij ook geen goede indruk gemaakt en ik heb het zelfs uit 2 auto's verwijderd
garantie tot de deur als je het zelf installeerd en idd geen contact terug tenzij je wilt afnemen
hou ook rekening dat ze hetzelfde systeem onder verschillende namen verkopen oa knightwatch etc etc doen ze ook niet voor niets denk ik .....
afstand starten is echt geen leuke optie het namelijk een jonny thing
weet je waarom ik dat zeg?!? omdat zon tjoener hier uit de buurt wel even liet zien dat zijn auto op afstand kon starten alleen had hij er geen erg in gehouden dat de monteur van de garage net zijn auto neergezet had en dus niet op de handrem en in de versnelling en daar ging zijn waggie tegen de muur  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 12 Mei 2010, 21:04 Onderwerp: |
|
|
|
okee geen camco voor mij dus, denk da ik maar voor het set ga van carfantasy een cv en alarm in 1 met handleiding:D das wel zo handig hihi _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

|
Geplaatst: Do 13 Mei 2010, 7:10 Onderwerp: |
|
|
|
soestercorolla schreef: |
afstand starten is echt geen leuke optie het namelijk een jonny thing
weet je waarom ik dat zeg?!? omdat zon tjoener hier uit de buurt wel even liet zien dat zijn auto op afstand kon starten alleen had hij er geen erg in gehouden dat de monteur van de garage net zijn auto neergezet had en dus niet op de handrem en in de versnelling en daar ging zijn waggie tegen de muur  |
Officieel hoort het systeem te controleren of de auto in zijn vrij staat.. kun je dus ook al niet van op aan.
Dit staat zelfs op papier dat het systeem dit controleert. (Kun je vinden op de Camco site) _________________ Car currently owned:
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:01 Onderwerp: |
|
|
|
ja maar dan moet je versnellingsbak daar wel een aansluiting voor hebben
en aangezien iedereen 'verstand' heeft van het installeren van die handel  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:04 Onderwerp: |
|
|
|
Zou wel een stunt zijn als je daar geen controle over had, druk je op start gaat je auto er al schokkend ervandoor  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:22 Onderwerp: |
|
|
|
even terug naar het onderwerp aub, dat camco komt dus niet in me auto zit gister in het autosyle boek te kijken, en die leverd een een cv+alarm voor 100 euro, dit is wel te overwegen.
en waarom is die van een 4 deurs net zo duur als een 2 deurs? dan krijg je toch gewoon 4 pompjes ipv 2? kan ik net zo goed die van 4 halen dan heb ik 2 reserve _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 13 Mei 2010, 9:28 Onderwerp: |
|
|
|
als de cv voor 4 net zo duur is kan je dat idd doen
dan kan je eventueel nog je koffer ermee open sturen oid _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 13 Mei 2010, 10:17 Onderwerp: |
|
|
|
Heb nog mn oude uit mn BMW toendertijd, die ben ik nu opnieuw aan het aansluiten(en ook wat gebrekken die bij de auto zaten toen ik hem kocht verhelpen).
Het houd je op de straat he  _________________
|
Naar boven |
|
 |
|
|