Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Za 5 Jun 2010, 13:05 Onderwerp: WK 2010 |
|
|
|
Doe een voorspelling, kritiseer en geef je mening over het wk 2010 en incl, alle landen  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| golf3driver Silver Member

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Za 5 Jun 2010, 15:26 Onderwerp: |
|
|
|
bier zuipen nog meer bier zuipen en nog meer bier zuipen en als dat nog niet genoeg is zuipen we gewoon even wat bier. en als je dan denkt dat je genoeg heb dan zuip je gewoon nog meer bier
of is dit niet een goede voorspelling ik denk dat soester het er aardig mee eens is haha
oke nu serieus: ik heb niks met voetbal  _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Za 5 Jun 2010, 19:08 Onderwerp: |
|
|
|
nou ik kan je zeggen dat vanmiddag 6-1 is geworden dus ik heb er al weer een paar op  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Za 5 Jun 2010, 19:40 Onderwerp: |
|
|
|
Kan toch nieks van voetbal, en da intereseert mij niet...
Mogen de beste winnen  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 5 Jun 2010, 23:08 Onderwerp: |
|
|
|
'k Heb er ook niks mee. 'k Zal mogelijk wel kijken, maar te weinig kennis om een voorspelling te doen. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Mewhywhy Newbie

| Geregistreerd op: 27 Mei 2010 | Posts: 1 | Woonplaats: Rotterdam |
|
Geplaatst: Za 5 Jun 2010, 23:15 Onderwerp: |
|
|
|
Heb er niet ZO veel mee,
Hoewel ik wel elke echte (niet zo oefen interland) wedstrijd kijk.
Hopelijk winnen ze dit jaar ook!
Het gaat meer om de gezelligheid  |
|
Naar boven |
|
 |

| Geregistreerd op: 21 September 2009 | Posts: 1596 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Zo 6 Jun 2010, 7:04 Onderwerp: |
|
|
|
scheeld da ik er de ballen geen verstand van heb:D maar als je nou bij elke keer dat het publiek SCHEIDS roept een biertje besteld dan ben je echt wel bezopen:D
scheids scheids eey kijk nou scheids
BIER BIER nog een BIER:D
maar nederland zal niet winnen, er zitten meer buitenlanders in de ploeg dan echte hollanders _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Zo 6 Jun 2010, 8:22 Onderwerp: |
|
|
|
Helaas moeten we Robben missen.. Hamstringblessure  _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 7 Jun 2010, 15:05 Onderwerp: |
|
|
|
Blijkt dat de hamstring toch wel meevalt  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 April 2009 | Posts: 647 | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Ma 7 Jun 2010, 17:45 Onderwerp: |
|
|
|
voetbal is ook niets voor mij maaaarrrr
ik steun wel onze bovenburen
aangezien belgie uitgeschakeld is... |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 7 Jun 2010, 18:34 Onderwerp: |
|
|
|
ik heb aandelen bij amstel heineken en hertog jan dus laat ons maar kampioen worden  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 7 Jun 2010, 18:35 Onderwerp: |
|
|
|
hahah dat komt omdat je zelf de grootste inkomsten bron voor hun bent soester HAHA.
hup holland hup _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 7 Jun 2010, 21:11 Onderwerp: |
|
|
|
Stel je voor, Nederlandse Energie Maatschappij geeft mensen die overstappen als NL kampioen word een jaar lang gratis stroom, nieuwsbulletin Augustus: NEM Falliet verklaart  _________________
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 8 Jun 2010, 9:46 Onderwerp: |
|
|
|
samsung betaald je de nieuwe led tv terug als we kampioen worden dus die gaat erachteraan  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di 8 Jun 2010, 10:26 Onderwerp: |
|
|
|
ja maar da zal wel zoiets zijn van betaal nu 80% en als nederland kampioen word krijg je je geld terug, dus de kans is maar een paar % dat ze geld terug moeten geven.
das net zoiets als dat ik het weer kan voorspellen voor 500 euro, ik zeg dat het morgen goed weer word, zo niet krijg jij je geld terug. kans is 50/50 dat je je geld houd, als het goed weer word heb je het geld en zo niet dan moet je het terug geven, verlies maken doen ze niet  _________________ the ghost rijd op plekken waar je hem niet tegen wilt komen
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|