Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Ma 1 Nov 2010, 9:39 Onderwerp: Tuscani |
|
|
|
Was gisteren aan het wandelen, zie ik een blauwe tuscani staan. Net dezelde waar Jesse mee rijdt, juist stond er wel een standaard spoiler op en de velgen waren ook niet mis wel waren ze ook standaard. Hellaas geen foto was donker en zou een onduidelijke foto zijn. Stond in heusden in de steenakkerstraat. Wel een mooie wagen en verder zag hij er standaard uit.
Heb wel deze wagen eens van dichtbij kunnen zien en moet zeggen jesse, geen slechte keuze PRACHTIG! _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Ma 1 Nov 2010, 17:02 Onderwerp: |
|
|
|
Dank je!
Aannemende dat je zo'n donkerblauwe bedoelt, dat vond ik ook een erg mooie kleur op 'm! (onderstaande foto heeft de standaard 17" velgen, ik heb zelf de standaard 16" velgen)
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Ma 1 Nov 2010, 19:15 Onderwerp: |
|
|
|
jup ge zit er op jesse, waren idd deze velgen  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Louwie Advanced Member

| Geregistreerd op: 16 September 2010 | Posts: 775 | Woonplaats: Den Haag |
|
Geplaatst: Zo 7 Nov 2010, 19:53 Onderwerp: |
|
|
|
KWIJL!!! _________________ member of KayHard Motorsports -> Japanese: KaiHado Motospotsu.
Proud To Be Different
 |
|
Naar boven |
|
 |
| hyperfreak Junior Member

| Geregistreerd op: 3 November 2010 | Posts: 451 | Woonplaats: Tilburg |
|
Geplaatst: Wo 17 Nov 2010, 20:11 Onderwerp: |
|
|
|
wauw jesse. die is echt prachtig!
hoe ben je bij dit model gekomen? was het gewoon liefde op het eerste gezicht?  _________________ Everything is possible, with a litle bit self-confidence |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Do 18 Nov 2010, 0:30 Onderwerp: |
|
|
|
Puur toeval. Kende dit model niet en de oudere vond ik niet zo mooi met die grote koplampen.
Toen ik 'm een keer tegenkwam en hij viel ook nog binnen mijn budget, ben ik eens gaan kijken en een proefrit maken. En toen was 't liefde op 't eerste gezicht ja
Die blauwe hierboven is niet die van mij he. Mijne is zwart. Heb een paar foto's in het "Wie is wie" forum staan maar wil snel wat nieuwe maken nu de Tuscani logo's erop zitten. 't Weer werkt alleen niet echt mee, is al sinds het weekend grauw en grijs, mistig en vochtig...  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| hyperfreak Junior Member

| Geregistreerd op: 3 November 2010 | Posts: 451 | Woonplaats: Tilburg |
|
Geplaatst: Do 18 Nov 2010, 7:01 Onderwerp: |
|
|
|
ja klopt. het weer laat het een beetje afweten.
moet vast lekker rijden zo'n auto. _________________ Everything is possible, with a litle bit self-confidence |
|
Naar boven |
|
 |
| vlokman Gold Member

| Geregistreerd op: 12 December 2005 | Posts: 2374 | Woonplaats: aarschot (vlaams brabant) |
|
Geplaatst: Do 18 Nov 2010, 14:26 Onderwerp: |
|
|
|
hehe bij ons in de wijk staat ook zon blauwe met bbs le mans replica's.
heb me echt lang afgevraagd wat voor logo dat was. (was die van tuscani.) _________________ burn rubber, not your soul
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|