Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Di 21 Sep 2010, 20:09 Onderwerp: |
|
|
|
Lekker vaag zo twee onderwerpen door elkaar  _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |
| AudioSystemRolla Silver Member

| Geregistreerd op: 24 Juni 2009 | Posts: 1062 | Woonplaats: midden van NL |
|
Geplaatst: Wo 29 Sep 2010, 15:20 Onderwerp: |
|
|
|
zo weer even naar het eerste onderwerp : ik heb de einddemper gevonden zal morgen even foto's plaatsen _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| Robin Newbie

| Geregistreerd op: 13 September 2010 | Posts: 11 | |
|
Geplaatst: Wo 22 Dec 2010, 10:15 Onderwerp: |
|
|
|
Ik heb ondertussen een universeel einddempertje gekocht en ik ben dur best wel blij mee. Maar nou had ik nog een vraagje. Op zich zit er wel een leuk geluid in maar het mag wel wat meer. Kan dit middelste gedeelte(Silencer?) er ook uit? (Zie Link met plaatje) Ik heb dat boutje al losgeschroefd en het proberen er uit te halen maar dit lukte niet. Weet iemand of dit er uit kan en zoja hoe?
http://img805.imageshack.us/i/foto0187.jpg/ |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 22 Dec 2010, 15:56 Onderwerp: |
|
|
|
zou moeten kunnen maar bij mijn jappies kreeg ik ze er ook niet uit wat ik ook probeerde
(nou ja een snijbrander werkte wel )
je kan ook je middendemper er tussenuit halen of de cat verwijderen  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
| hyperfreak Junior Member

| Geregistreerd op: 3 November 2010 | Posts: 451 | Woonplaats: Tilburg |
|
Geplaatst: Di 28 Dec 2010, 19:04 Onderwerp: |
|
|
|
audiosystemrolla, doen hun ook rvs lassen?
ik heb toch een beetje geluk, bij mijn vaders werk kunnen ze lassen alleen geen rvs. maar voor de rest dus wel en dat is toch handig voor later
tenzij hun rvs kunnen lassen, zou ik graag indien mogelijk de gegevens zien. dan schrijf ik die op namelijk  _________________ Everything is possible, with a litle bit self-confidence |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2010, 8:08 Onderwerp: |
|
|
|
je moet gewoon naar marktplaats kijken daar staan zat lassers in jouw regio die wel een einddempertje eronder kunnen lassen voor je  _________________ d(>_<)b audio system does shake things up  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|