Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| Nissanmannetje Junior Member

| Geregistreerd op: 18 April 2010 | Posts: 281 | Woonplaats: Velsen Noord |
|
Geplaatst: Di 28 Dec 2010, 18:16 Onderwerp: |
|
|
|
Heb sinds Kerst GT5 om te spelen, en ben daar nog niet echt aan toegekomen maar ik ga daar zeker wat uurtjes achter zitten  _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| Den Olli Advanced Member

| Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Di 28 Dec 2010, 19:34 Onderwerp: |
|
|
|
Nissanmannetje schreef: |
Heb sinds Kerst GT5 om te spelen, en ben daar nog niet echt aan toegekomen maar ik ga daar zeker wat uurtjes achter zitten  |
Ik zeg het is extreem verslavend na een goede 6 uur zit je met ferrari's rond de nürburgring te vlammen  |
|
Naar boven |
|
 |
| jelle1982 Advanced Member

| Geregistreerd op: 9 April 2009 | Posts: 647 | Woonplaats: aalst, belgië |
|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2010, 9:59 Onderwerp: |
|
|
|
ps 3, mw2 speel ik veel online, black ops heb ik me niet aangeschaft omdat ik wat genoeg heb van FPS, deze week me nog mafia 2 aangeschaft verder.... fall out new vegas en alles wat goed is zeg maar  |
|
Naar boven |
|
 |

| Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2010, 18:50 Onderwerp: |
|
|
|
jelle1982 schreef: |
ps 3, mw2 speel ik veel online, black ops heb ik me niet aangeschaft omdat ik wat genoeg heb van FPS, deze week me nog mafia 2 aangeschaft verder.... fall out new vegas en alles wat goed is zeg maar  |
mooi mooi  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 29 Dec 2010, 19:28 Onderwerp: |
|
|
|
Den Olli schreef: |
Nissanmannetje schreef: |
Heb sinds Kerst GT5 om te spelen, en ben daar nog niet echt aan toegekomen maar ik ga daar zeker wat uurtjes achter zitten  |
Ik zeg het is extreem verslavend na een goede 6 uur zit je met ferrari's rond de nürburgring te vlammen  |
Je bedoelt italiaanse grasmaaiers??
Hou de eer bij mijn naam en heb een Nissan GTR Vspec III uit 09 in black en helemaal getuned.
En ik heb een Buick special uit 62 dat ding gaat als een gek!! _________________
Arguing on the internet is like running in the special olympics, even if you win, you're still retarded |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Do 30 Dec 2010, 11:04 Onderwerp: |
|
|
|
Vorige week een Wii gekocht. Lekker tennissen en Mariokarten Van mijn verjaardagscentjes de nieuwe Xbox kopen  _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 30 Dec 2010, 18:20 Onderwerp: |
|
|
|
volgende game word ook GT5, hoop hem dan mss al wat afgeprijsd tegen te komen ergens  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Za 1 Jan 2011, 15:34 Onderwerp: |
|
|
|
jelle1982 schreef: |
volgende game word ook GT5, hoop hem dan mss al wat afgeprijsd tegen te komen ergens  |
Kan je lang wachten is toch nog best vraag naar _________________
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 1 Jan 2011, 17:33 Onderwerp: |
|
|
|
Ben een beetje uitgekeken op de meeste race games (GT, NFS). Het GTA idee vind ik dan wel nog steeds leuk (GTA, Just Cause, Mafia, en er zijn er nog meer).
Laatste tijd even helemaal niet aan het racen en wat meer fantasy rpg's aan 't spelen. Beetje zelf de weg moeten zoeken, en wat puzzelgehalte, vind ik gewoon 't leukst. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo 2 Jan 2011, 15:31 Onderwerp: |
|
|
|
ik heb nu als bij wonder een bugatti veyron gekregen maar zo'n hks voorgetuned lancer evolution houd hem wel aardig bij voor 1/4e van de prijs xD |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo 2 Jan 2011, 16:26 Onderwerp: |
|
|
|
idd jesse, zit rouwens met fall out new vegas al aan 79% van mn trophy's.
juist spijtig dat de game dikwijls vast glitched echt zonde
en in november komt er nieuwe oblivion uit
trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=B0fQWkk9Z6s
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Katje Junior Member

| Geregistreerd op: 26 Augustus 2010 | Posts: 128 | Woonplaats: zuid-limburg |
|
Geplaatst: Wo 5 Jan 2011, 8:21 Onderwerp: |
|
|
|
ps 3 --> midnight club vooral
xbox --> burn out paradise ( ja oud maar wel geweldig ) en ik wil nog graag need for speed hot pursuit
pc --> TrackMania ( online ) en need for speed alle delen, the sims 3 tuurlijk, viva pinata ( ja ben een meisje he ), _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr 7 Jan 2011, 16:00 Onderwerp: |
|
|
|
Left 4 Dead 2  _________________
|
Naar boven |
|
 |
|
|