Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| DonSimonet Newbie

| Geregistreerd op: 21 November 2011 | Posts: 1 | |
|
Geplaatst: Ma 21 Nov 2011, 14:54 Onderwerp: Kandidatenoproep: De Slechtste Chauffeur van Vlaanderen |
|
|
|
vtm start binnenkort met nieuwe opnames van het programma ‘De Slechtste Chauffeur van Vlaanderen’. Hiervoor zijn we nog op zoek naar kandidaten.
Heb jij een vriend, familielid, collega, kennis of buurvrouw die absoluut niet met de auto kan of durft rijden, maar die wel over een rijbewijs beschikt? Schrijf hem of haar dan nu in via www.vtm.be
Mathias Coppens zal het programma, waarin de chauffeurs onderworpen worden aan allerlei rijtesten, hosten. Hij zal opnieuw de onhandigste bestuurders van Vlaanderen onder zijn hoede nemen.
Inschrijven kan vanaf 18 november 2011 via www.vtm.be |
|
Naar boven |
|
 |
| Den Olli Advanced Member

| Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Ma 21 Nov 2011, 15:41 Onderwerp: |
|
|
|
hahah RN_Wtyle ik wist niet dat je zo getalenteerd was  |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

| Geregistreerd op: 31 Maart 2010 | Posts: 1631 | Woonplaats: (België) |
|
Geplaatst: Ma 21 Nov 2011, 16:38 Onderwerp: |
|
|
|
Hey teovallig dat ik het meot prezenteren e? ik noem namelijk Mathias Coppens Hellaas prezenteer ik nie
Ik ken alleen maar mensen die goed kunnen rijden  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Chaoth Gold Member

| Geregistreerd op: 20 Februari 2008 | Posts: 2452 | Woonplaats: Hardegarijp |
|
Geplaatst: Di 22 Nov 2011, 17:35 Onderwerp: |
|
|
|
Geven ze er dan ook een gratis typcursus bij voor bovenstaande heren?  _________________ Car currently owned:
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

|
Geplaatst: Di 22 Nov 2011, 19:26 Onderwerp: |
|
|
|
Ja srry door het snel typen en het niet alttijd overlezen van mijn zinnen kom je bij mij dikwijls eo en in plaats van niet is het dan neit.
Srry srry, ook al studeer ik dit jaar af, en kan nog nie typen  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Den Olli Advanced Member

| Geregistreerd op: 28 November 2010 | Posts: 578 | Woonplaats: Beervelde (België) |
|
Geplaatst: Di 22 Nov 2011, 19:44 Onderwerp: |
|
|
|
RN_style schreef: |
Ja srry door het snel typen en het niet alttijd overlezen van mijn zinnen kom je bij mij dikwijls eo en in plaats van niet is het dan neit.
Srry srry, ook al studeer ik dit jaar af, en kan nog nie typen  |
vertaling: excuseert u mij maar omdat ik snel typ en ik dikwijls mijn zinnen niet overlees maak ik zeer veel type fouten zoals neit in plaats van niet
 |
|
Naar boven |
|
 |
| RN_style Silver Member

|
Geplaatst: Di 22 Nov 2011, 19:52 Onderwerp: |
|
|
|
Pfff, boei niet, voor zij die mij niet verstaan... Moeten ze het maar zeggen !  _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
|
|