Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
| supercoolboy Junior Member

 | Geregistreerd op: 30 Juni 2011 | Posts: 440 | |
|
Geplaatst: Di 27 Nov 2012, 18:42 Onderwerp: |
|
|
|
Welkom terug.
Ben benieuwd naar de foto's.
En over de verlichting kan ik je niet helpen |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

 | Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Di 4 Dec 2012, 17:36 Onderwerp: |
|
|
|
Apoxam, het werkt allemaal zonder solderen of iets veranderen aan de originele kabelboom.
De multistekker aan de buitenkant op de lampunit verander je niets aan. Binnenin de lampunit achter die afdraaibare kunststof dop, zit een stekkertje rechtstreeks op de H7 lamp. Die stekker gaat binnenin de lampunit naar die multiconnector op de buitenkant. De kabels naar de xenon ballast worden aangesloten op dat stekkertje aan de binnenkant en zijn passend (wel opletten dat je + en - goed aansluit hier, dat is op de stekker in de lampunit namelijk niet gemerkt en moet je dus even meten). Van de nieuwe xenonpit gaat er dan een tweede kabel naar de ballast.
Het enige dat je moet doen is in de plastic dop die het geheel afsluit een gat maken om beide kabels erin te laten. Bij de kit zelf zit een rubber dat de boel waterdicht afsluit en waarop je dat gat passend moet maken.
Voor de keuring rij je dus één dag met een dop met een gat erin, of je haalt een setje reservedoppen van een afbraak voor hooguit een paar Euro.
Ik spreek uit eigen ervaring met een laatste generatie Coupé (2008), bij de eerdere generaties (en de meeste andere) is het niet anders. _________________
 |
|
Naar boven |
|
 |
| apoxam Newbie

 | Geregistreerd op: 1 Augustus 2011 | Posts: 16 | Woonplaats: Leuven |
|
Geplaatst: Ma 11 Feb 2013, 6:09 Onderwerp: |
|
|
|
Ok, heel erg bedankt Jesse.
Helpt me al een heel stuk verder.
Foto's komen er ASAP aan supercoolboy  _________________ live to win, till you die |
|
Naar boven |
|
 |
|
|