Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: Zo 8 Dec 2013, 14:06 Onderwerp: kenners |
|
|
|
Beste mensen,
Ik zoek iemand die mij kan helpen hoe ik kan leren om auto's van binnen te leren kennen aan de hand van een boek of website. Ik zou uiteindelijk een oude oldtimer willen kopen om die daarna zelf op te knappen.
Alvast bedankt!
 |
|
Naar boven |
|
 |
| Jesse Webmaster

| Geregistreerd op: 17 Juli 2003 | Posts: 8036 | Woonplaats: Limburg |
|
Geplaatst: Za 14 Dec 2013, 14:46 Onderwerp: |
|
|
|
Voor beginners zijn de "Vraagbaak" boeken best goed om de auto te leren kennen. Staat een hoop basis in hoe alles in en uit elkaar moet voor jouw auto, en alle afstelgegevens. Die boeken zijn verkrijgbaar voor zowel nieuwe als oude wagens en zien er zo uit:
Als je wat verder bent is het beste dat je kunt krijgen het officiële werkplaatshandboek voor jouw wagen. Daar staat echt alles in, maar is bedoeld voor meer gevorderden.
Deze boeken zijn niet zomaar verkrijgbaar, omdat die enkel voor dealers en garages zijn bedoeld. Als je geluk hebt en goed contact met jouw dealer kan hij je misschien helpen, en anders kun je ze op internet ook nog wel eens vinden. _________________

Laatst aangepast door Jesse op Za 14 Dec 2013, 14:47, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: Za 14 Dec 2013, 14:47 Onderwerp: |
|
|
|
Oke, Heel hartelijk dank!  |
|
Naar boven |
|
 |
| tunert30 Newbie

| Geregistreerd op: 17 Juni 2015 | Posts: 10 | |
|
Geplaatst: Ma 29 Jun 2015, 14:45 Onderwerp: |
|
|
|
Helaas doet de foto het niet meer maar ik ga even uitvogelen welk boek dit precies is want die kan ik ook wel gebruiken. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|